reklama

rekomenduojame


Promoservice.lt
Ryšiai su visuomene

VersloSavaite.lt
Svarbiausios verslo naujienos

Sveikatosnaujienos.lt
Svarbiausios sveikatos naujienos

Kokybiškos žieminės padangos

reklama

Sportosavaite.lt   
2011 10 05, 18:39
„Eurobasket 2011“ žiniasklaidos akimis: nuo „nesėkmės“ iki „aukščiausio balo“

Image
„Eurobasket 2011“
Šiais metais „Eurobasket 2011“ buvo jei ne svarbiausias, tai vienas esminių įvykių šalyje, todėl šia tema žiniasklaidoje pranešimų netrūko. Kai kam informacijos galėjo pasirodyti netgi per daug – 2011 m. kovą-rugsėjį Lietuvos žiniasklaidoje užfiksuota beveik 15 tūkstančių pranešimų.

 

Aktyviausiai čempionato įvykius nušvietė portalai 15min.lt bei delfi.lt, o regioninėje spaudoje pranešimų gausa išsiskyrė Klaipėdos regiono laikraščiai.

 

Šalies žiniasklaidoje čempionato įvaizdis buvo teigiamas; palankiausiai „Eurobasket 2011“ pristatė naujienų agentūros, TV ir radijas, tuo tarpu nacionaliniuose ir verslo leidiniuose bei regioniniuose laikraščiuose fiksuoti prieštaringi vertinimai.

reklama

 

2011 m. kovą-rugsėjį Lietuvos spaudoje, interneto portaluose, radijuje bei televizijoje Europos vyrų krepšinio čempionatas buvo paminėtas 14.950 pranešimuose.

 

Paminėjimų dinamika puikiai atspindėjo laiką, likusį iki čempionato: jei kovą-birželį informacijos srautas svyravo apie 1.000 pranešimų per mėnesį, tai, pradėjęs kilti liepos mėn., rugsėjį jis buvo net penkis kartus didesnis.

 

Žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovės „Mediaskopas“ duomenimis, didžiausia porcija informacijos buvo pateikta per interneto portalus (66%), aktyvūs buvo ir regioniniai laikraščiai (19%), tarp kurių išsiskyrė Klaipėdos regiono žiniasklaida (21%), nuo jos kiek atsiliko Panevėžio (18%), Kauno (17%) bei Šiaulių (16%) leidiniai. Tuo tarpu Vilniaus regiono laikraščiuose buvo tik kiek daugiau nei dešimtadalis (12%) visų regioniniuose leidiniuose užfiksuotų pranešimų.

 

„Informacijos sraute auditorijos dėmesį stengtasi pritraukti ir vaizdinėmis priemonėmis. Tik penktadalis visų pranešimų (19,6%) buvo publikuoti be nuotraukų (dažniausiai – regioniniuose leidiniuose, ypač – redakcijos skiltyje).

 

Kituose pranešimuose pateikta informacija buvo sustiprinta krepšininkų, sirgalių ar bent krepšinio kamuolio nuotraukomis, o 13,7% užfiksuotas „Eurobasket 2011“ logotipas, užrašas arba čempionato simbolis – linksmasis Amberis“, – teigė UAB „Mediaskopas“ Analizės skyriaus vadovė Akvilė Katilienė.

 

Europos krepšinio čempionato įvaizdis žiniasklaidoje kito – jei kovą-birželį teigiamų ir neigiamų pranešimų skaičius buvo apylygis („Eurobasket 2011“ buvo kritikuotas dėl neaiškaus bilietų į rungtynes platinimo principo, nuogąstauta dėl vėluojančių arenų statybų pabaigos), tai nuo liepos mėn. čempionato įvaizdis tolygiai gerėjo, o rugsėjį teigiamos informacijos srautas buvo net keturis kartus didesnis už pavienius nepalankius paburnojimus.

 

Negailėta liaupsių pirmenybių organizatoriams: pasidžiaugta dalyviams suteiktomis sąlygomis, teigta, jog Europos krepšinio čempionatas Lietuvoje įvyko be priekaištų, „Eurobasket 2011“ vadintas geriausiai organizuotu per visą Europos krepšinio istoriją – pagyras žarstė FIBA atstovai, užsienio sirgaliai, tarptautinės dopingo kontrolės specialistai. Lietuvos Prezidentė Dalia Grybauskaitė teigė, jog Lietuvai čempionatas davė artumo, vienybės ir pasididžiavimo jausmą.

 

Daugiausiai pagyrų sulaukta pasibaigus čempionatui: tarptautinės krepšinio federacijos FIBA Europos padalinys 2011 m. Europos vyrų krepšinio čempionato („Eurobasket 2011“) Lietuvoje organizavimą įvertino aukščiausiu balu.

 

Sportosavaite.lt

 


Norėdami naudoti portale Sportosavaite.lt publikuojamą informaciją būtinai susisiekite su redakcija telefonu ar el. paštu. Gavę sutikimą ir naudodami portalo informaciją įdėkite nuorodą (internete – aktyvią nuorodą) į Sportosavaite.lt.



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

Susiję straipsniai:

 
< Ankstesnis   Kitas >