reklama

rekomenduojame


Promoservice.lt
Ryšiai su visuomene

VersloSavaite.lt
Svarbiausios verslo naujienos

Sveikatosnaujienos.lt
Svarbiausios sveikatos naujienos

Kokybiškos žieminės padangos

NT naujienos

reklama

Absloliuta Andželika Lukaitė, lrt.lt   
2011 01 17, 18:24
Entuziazmą slopina finansinės galimybės

Image
„Žalgirio“ arenos vizualizacija
Europos krepšinio čempionato organizacinio komiteto direktorius Mindaugas Špokas kol kas nesutinka atskleisti, ar ir kokios Lietuvos įmonės derasi su FIBA dėl galimybės įsigyti licenziją produktams su čempionato logotipu gaminti ir pardavinėti.

 

Tiek jis, tiek lrt.lt kalbinti verslininkai pažymi, kad situaciją ypač apsunkina aukšti FIBA finansiniai reikalavimai, tačiau vilčių nepraranda.

 

„EuroBasket 2011“ organizacinio komiteto vadovas M. Špokas kol kas nenoriai kalba apie tai, ar kuri nors Lietuvos įmonė ketina iš Tarptautinės krepšinio federacijos (FIBA) įsigyti licenziją gaminti produkcijai su Europos krepšinio čempionato, kuris mūsų šalyje vyks 2011 metais, logotipu.

reklama

 

Kitaip nei lenkų, kurių bendrovės iš UEFA perka kelis milijonus zlotų kainuojančias licenzijas produktams su Europos futbolo čempionato, pas juos vyksiančio 2012 m., logotipu gaminti, lietuvių entuziazmą slopina finansinės galimybės.

 

M. Špokas pažymi, jog pati FIBA renkasi atstovą, kuriam patikėti gaminti produkciją su čempionato logotipu ir kelia jam labai aukštus reikalavimus – tiek finansinius, tiek produkcijos kokybės, tiek jos platinimo atžvilgiu.

 

„Parodykite man [Lietuvos] įmonę, kuri sumokėtų milijoną. Nėra tokios. Esmė yra tokia, kad vyksta derybos su FIBA dėl teisių ir jie renkasi kompaniją, kuri galėtų Lietuvoje būti platintoja gaminių su Europos vyrų krepšinio čempionato logotipu – mes jų pasirinkimui įtakos neturime. Daugiau paaiškės po burtų traukimo ceremonijos“, – kalbėjo M. Špokas.

 

Atsakyti, ar šiuo metu su FIBA dėl licenzijos derasi kokios nors užsienio kompanijos, pašnekovas negalėjo.

 

Lietuvos verslo konfederacijos generalinis direktorius Algimantas Akstinas pažymi, jog tiesiog negalima neišnaudoti tokios puikios galimybės verslui, kaip artėjantis Europos vyrų krepšinio čempionatas. Tačiau pašnekovas pastebi, kad viena Lietuvos įmonė neįstengs įsigyti licenzijos gaminiams su čempionato logotipu gaminti – būtina jungtis į konsorciumą.

 

„Jeigu kalba eitų apie milijonus ar milijoną litų, tai kooperacija, šiuo atveju, yra neišvengiama.

Lenkijoje – didesnė rinka, o futbolo čempionatas, pagal pasaulinius sporto žaidimų reitingus, labai pelninga sritis. Lietuvoje mes dar tik mokomės savo antrąją religiją – krepšinį – vystyti.

 

Manau, būtent kooperacija ateityje turėtų būti viena iš tų variklių, kuri padėtų į stambius darbus įtraukti smulkius žaidėjus“, – pažymėjo A. Akstinas.

 

Verslininkai: įdėti dideli pinigai – neatsipirktų

 

Bendrovės „Audimas“ generalinis direktorius Rimvydas Povilaitis prisipažino, kad šiuo metu bendradarbiavimas su FIBA būtų įmanomas tik tuo atveju, jeigu už galimybę gaminti ir prekiauti produktais su čempionato logotipu būtų galima atsiskaityti mokant procentus nuo parduoto jų kiekio.

 

Daugiausiai, anot pašnekovo, FIBA galėtų gauti 10 proc. nuo parduoto gaminių kiekio.

„Jeigu būtų įdėtas milijonas – tai jis tikrai neatsipirktų“, – teigė bendrovės „Audimas“ generalinis direktorius.

 

R. Povilaitis taip pat pastebėjo, jog FIBA yra pasirašiusi generalinį kontraktą su aprangos gamintoja „Champion“ ir tai dar labiau pasunkina galimas derybas. Vis dėlto pašnekovas sako vilties, kad pavyks susitarti su FIBA, neprarandantis.

 

„Taip, bandysime dar kreiptis, tikrinsime savo galimybes įsigyti licenziją“, – teigė pašnekovas.

Alaus daryklos „Gubernija“ generalinė direktorė Violeta Dunauskienė teigė galimybėmis iš FIBA įsigyti licenziją nesvarstanti. Anot pašnekovės, priežastis paprasta – įdėti pinigai neatsipirktų.

 

„Turėtų būti paruoštas gerai apsvarstytas projektas, taip pat ir tam tikras produktas – tai neatsipirktų, rinka turėtų būti daug didesnė. Daryti vien tik tam, kad ant kažkokio produkto galėtum uždėti tą ženklą – ne tas kelias.

 

Kad produktas pasiteisintų reikia daug daugiau. Čia kaip su „Žalgirio“ alumi – iš pradžių jis sudomino, bet vėliau šitas produktas nebeturėjo perspektyvos“, – kalbėjo pašnekovė.

 

lrt.lt

 



Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

Susiję straipsniai:

 
< Ankstesnis   Kitas >